Welkom in mijn reisdagboek! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sanne Buter - WaarBenJij.nu Welkom in mijn reisdagboek! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sanne Buter - WaarBenJij.nu

Welkom in mijn reisdagboek!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 Oktober 2012 | Nederland, Zoetermeer

Hallo iedereen!

Jullie zullen wel denken, wat is dit nou weer?! Dat zal ik jullie es even vertellen. Dit is mijn reisdagboek op waarbenjij.nu, speciaal aangemaakt voor mijn reis naar Argentinië. Ik ben zo vrij geweest om jullie allemaal aan te melden voor mijn mailinglijst, wat betekent dat jullie (als het goed is) van nu af aan automatisch een mailtje krijgen als ik hier een nieuw reisverslag op zet. Zo kan ik alle leuke,aparte, gekke, saaie momenten toch nog met jullie delen!:)

Ik heb nog niet uitgevonden of jullie jezelf weer kunnen afmelden voor deze mailinglijst en als jullie dat ook niet uitvinden zitten jullie lekker de komende 3 maanden aan mij vast, haha! Nee hoor, grapje, volgens mij kan je het wel ergens uitzetten:)

Als je zelf een keer naar mijn site wil kun je gewoon bovenin in de internetbalk sanneenargentina.waarbenjij.nu invullen en dan kom je er ook. Als anderen zich nog voor mijn mailinglijst willen aanmelden kan dat ook op die site.
Maar ik hoop dus de komende maanden genoeg tijd te vinden om hier regelmatig stukjes en foto's op te plaatsen.

Tot de volgende keer!

Sanne

  • 07 Oktober 2012 - 11:58

    Elise:

    Leukkk Sann!!

  • 07 Oktober 2012 - 12:12

    Maartje:

    wat leuk, kunnen we je toch nog een beetje in de gaten houden!

  • 07 Oktober 2012 - 13:45

    Stefanie:

    Super leuk idee! Kga je zeker volgen en van afmelden is geen sprake :-)

  • 07 Oktober 2012 - 14:30

    Sarine:

    Nou, San, leuk dat je mij ook op je lijstje hebt gezet:) 'k Ben heel benieuwd naar je ervaringen daar, maar ik vind het ook wel een beetje spannend! Liefs mam

  • 07 Oktober 2012 - 16:29

    Je Opa Buter:

    Leuk Sanne! Bedankt, dat we ook mee mogen kijken en meeleven. Ik heb de website meteen bij mijn favorieten gezet, dus bij de websites, die ik iedere dag bekijk. De mogelijkheid van afmelden stond direct onderaan in de eerste mail, maar dat doen we natuurlijk niet. Ik zie hier staan, dat dit dagboek al 34 bekeken is in zijn jonge bestaan, dus dat belooft wat. Liefs, natuurlijk ook van Oma Buter, die op dit ogenblik Rebecca zit te bekijken via Skype, onze jongste kleindochter, en die dus nu even geen aandacht kan besteden aan haar oudste kleindochter.

  • 07 Oktober 2012 - 20:55

    Selma:

    Sann, wat leuk! Dit wordt m'n startpagina sann, dus zorg maar voor veel updates! Ik krijg zelfs een beetje de kriebels omdat ik weer terugdenk aan toen ik in StP zat... wordt er zenuwachtig van, hehe. Kan me jouw lange mails die ik toen kreeg nog goed herinneren, die waren me veel waard schwester! Weet zelfs nog dat ik van jou&je moeder mini stroopwafeltjes meekreeg de dag dat ik vertrok. Oh wat waren me die dierbaar, die heb ik na een week opgegeten met ontzettend veel heimwee (waarvan ik nooit had geweten dat ik dat zou krijgen). Krijg ineens allerlei herinneringen boven ;-) Sann, je gaat echt een knaltijd hebben, dat staat vast. Komt post naar Argentinie wel aan? Dan ga ik dat namelijk zeker uitproberen, zodra je je adres post op deze website. Vi snakkes hopelijk nog wel even voordat je naar de andere kant van de wereld vertrekt? Wanneer begint je avontuur? ;-)

  • 07 Oktober 2012 - 21:56

    Jedidja:

    Hoi san! Super leuk idee om dit zo te doen. Dit verzacht toch wel een beetje de pijn voor als je ons straks gaat missen en wij jou! ;-) kunnen we toch lekker bijbabbelen op deze manier. Toppie! Op naar weer een nieuwe, spannende en gave ervaring erbij! :) Liefs, Jedidja

  • 08 Oktober 2012 - 10:22

    Hadassah:

    Hey San!

    Leuk leuk leuk! Ik ga je zeker op de voet volgen =) Wanneer vertrek je (of ben je al vertrokken)? Heel veel succes daar, zal aan je denken!

  • 08 Oktober 2012 - 10:32

    Nynke:

    Hey San,

    Ik was nog van plan om dit weekend je even uit te horen wanneer je ging, waar je precies heen ging, wat je er precies ging doen, wat je ervan verwachtte, etc :-) maar het was te gezellig allemaal met dat leuke fotoboek en de weerwoven, etc :-)

    Ik weet dus niet wanneer je weg gaat en of we elkaar nog zien. Stap je deze week ergens op het vliegtuig?

    Gelukkig hebben we facebook nog en de mail en de post, etc.
    Als je skype hebt, kunnen we ook een keer met de meiden skypen na een jeugdsamenkomst ofzo..(als het dan voor jou ook een schappelijke tijd is, ik weet het tijdsverschil niet). Misschien zelfs de jeugdsamenkomst via skype volgen?


    Heeeeeeeeel veel succes, en ik hoop dat je er volop van gaat genieten en het te druk krijgt om je dierbaren hier te missen :-)

    Liefs, Nynke

  • 08 Oktober 2012 - 12:59

    Sanne:

    @Nynke: Ik vertrek pas 19 oktober, dus ik zie jullie allemaal nog met het brunstadfeest volgend weekend. Het is daar 4 uur vroeger, dus een keer skypen na de jeugd ofzo lijkt me helemaal goed! Dat moet wel lukken denk ik:)

  • 08 Oktober 2012 - 16:35

    Sanne:

    @Selma: 19 okt ga ik weg, dus ik zie je nog met het brunstadfeest:) Ik geloof niet dat de post daar erg betrouwbaar is.. Een kaartje ofzo kun je wel proberen, maar ik zou geen speciale dingen mee sturen..

  • 09 Oktober 2012 - 20:09

    Suze :

    Hee!! echt leuk!!
    Leuk dat je naar Argentinië gaat! maar niet leuk dat je een tijdje niet bij ons bent.
    maar op deze manier horen we wel wat van je!!
    gr suze

Tags: welkom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Welkom in mijn reisdagboek. Hier kun je mij volgen op al mijn reisavonturen.

Actief sinds 05 Okt. 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 4071

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 04 Januari 2013

Argentinië 2012

Landen bezocht: